Torremegia - Reisverslag uit Torremegía, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu Torremegia - Reisverslag uit Torremegía, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu

Torremegia

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

16 April 2015 | Spanje, Torremegía

Vandaag 27 km gelopen.

Dat is eigenlijk voldoende om de route te beschrijven.
Links en rechts wijngaarden zover het oog reikt en dat reikt ver vandaag.
Het was zowat een brede zandweg door de velden en licht glooiend.
Het opwindendste was nog dat af en toe Gijs aan mijn rechterzijde liep en ik af en toe aan de linkerkant van Gijs.
Het was nog best fris. En dat op de Extremadura waar het moet zinderen van de hitte.
Gisteravond heb ik iets tegen mijn camino principe gedaan. Ik heb 2 bedden gereserveerd.
Torremegia is een plaats van 1900 inwoners en ik zag al dat er niet zoveel slaapplaatsen zouden zijn. Ik dacht na die afstand wil ik een bed hebben. En die hebben we.
Pilsje voor de dorst en effe legge.

• 16 April 2015 - 18:56

Bee:

Ook een pelgrim ma zijn eige wel eens verwennen hoor .Ik zie jullie in mijn gedachten al lopen zo schattig samen .tot morgen Bee

• 16 April 2015 - 20:20

Berna:

Gelukkig dat Gijs aan de rechterzijde liep, wie weet wat er gebeurt zou zijn als dat anders was geweest! Maar al die wijngaarden links en rechts en unne kijk wijt, geeft wel heeeel veel wijn!!!

• 17 April 2015 - 10:01

Pierre:

Ik heb wel medelijden met jouw. Op al die stille wegen geen Spaanse schonen te zien.
    Ik weet wel dat een echte pelgrim daar niet naar kijkt maar ja het oog wil ook wel wat anders. ??