Canaveral - Reisverslag uit Cañaveral, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu Canaveral - Reisverslag uit Cañaveral, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu

Canaveral

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

21 April 2015 | Spanje, Cañaveral

De bedoeling was om naar Tajo te gaan, aan een stuwmeer. Nou kwamen we erachter dat de herberg daar dicht is. Dus komen er weer 10 km bij om verder te komen en dat werd dus Canaveral.
Omdat we langer moesten lopen zijn we vroeg weggegaan. 6 uur stapten we de herberg uit. In het dorp branden lichten maar zodra je buiten het dorp komt wordt het pikdonker. Langs de weg staan graniet en gepolijste blokken waaraan je je kunt oriënteren. Toen de zon opkwam wisten we het, we zaten goed. Doen we niet meer.
Bij licht zagen we een lange rechte licht glooiende weg voor ons. Heel saai.
We kwamen bjj een stuwmeer waar we langs moesten.
Ook nu weer geen enkele Spaanse Schone tegengekomen. Maar obesitas heeft erg toegeslagen.
Gisteren met 3 andere Hollanders gegeten. Was gezellig.
Morgen weer een flinke tocht. Afstanden tot herbergen zijn nu vrij groot.
Eerst maar eens voeten pamperen.

• 21 April 2015 - 21:46

Anneke:

Niet de moed laten zakken hoor Chris. Ik heb bewondering voor wat jullie iedere dag ondernemen. Dat doen niet veel mensen jullie na. Sterkte samen!!

• 21 April 2015 - 22:04

Bee:

Hier ben ik weer ik zie dat Anneke me voor is geweest,heb haar nog net aan de telefoon gehad.Kijken jullie goed uit in het donker doe maar niet meer.De dorpen op jullie route hebben allemaal mooie namen hè? En Spaanse schone kom je nog wel een keer tegen .Jullie gaan geweldig groetjes voor beiden Bee

• 22 April 2015 - 09:37

Pierre:

Mischien eens langs de Spaanse ANWB voor wat toeristische routes. Hou je verder taai. Nog even en je komt op TV.
    Pierre

• 22 April 2015 - 10:51

Leo En Hermien:

Wie bepaald nou de route die jullie lopen? Jullie of onze zus. Ik zal haar dadelijk een mailtje sturen en haar bestraffend toespreken dat ze zich niet met jullie route moet bemoeien, p.v.d.
    Onze oud buurman had de eerste 2 etappes gelopen en hij had net als jullie "genoten van de natuur".

Groeten uit Rosmalen.

• 22 April 2015 - 12:04

Wil Louwers:

Hey die Chris,

Heb bewondering voor je om je voeten zo te pijnigen. het lijkt mij een geweldige ervaring. Heb diverse malen op campings gestaan, waar de mensen aankwamen en heel veel verhalen gehoord.
    Blijf je verslagen volgen.

Heel veel groeten vanuit Oss,

Wil