Calzadilla de Tera - Reisverslag uit Calzadilla de Tera, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu Calzadilla de Tera - Reisverslag uit Calzadilla de Tera, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu

Calzadilla de Tera

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

05 Mei 2015 | Spanje, Calzadilla de Tera

En het begon zo mooi.
Geen wind, blauwe lucht, lekker zonnetje en na 1 km wandelen de jas al uit.
Na 10 km moest de jas al weer aan. De lucht betrok en er vielen wat spetters. Maar al met al viel het nogal mee. Vanochtend toch lekker gewandeld.
We kwamen in een dorp en dachten in een bar/restaurant wat te kunnen eten, maar helaas er was geen brood. Gelukkig kan Gijs altijd iets uit zijn rugzak toveren. We hadden nog broodjes die een half jaar houdbaar zijn en nog wat kaas. Die mochten we in de bar opeten met een kop koffie en op weg gingen we weer.
We kwamen door pas aangelegde oerbossen. Bomen keurig op een rij. Mocht je in Pijnacker of omgeving wonen dan herken je dat wel. De Houthal verkocht Spaans populierenhout zegt Gijs. Het lijkt inderdaad op een productiebos.
De bergen van Galicie komen in zicht.

• 05 Mei 2015 - 18:39

Berna:

Niet alleen Galicië komt in zicht, maar ook Santiago! Toon is zeer tevreden over jullie.
    Volgens hem schieten jullie goed op! Laat even weten als je weer 100 km kunt afschrijven!