Mombuey - Reisverslag uit Mombuey, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu Mombuey - Reisverslag uit Mombuey, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu

Mombuey

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

06 Mei 2015 | Spanje, Mombuey

En het begon zo mooi. ...
en het eindigde ook mooi.
Mooi weer eindelijk, zacht briesje en lekker gewandeld.
Over een dam in een stuwmeer, een tijdje er langs gelopen, bos en heide rijke omgeving.
Dan kom je in een dorpje, die naam mag het eigenlijk niet hebben en dan zie je een bord, koffie 100 m.
Is het enn huis met een tuin en er hangt een bel. Wij bellen en er komt een vrouw aan die ons in het Engels aanspreekt. Zet koffie en vertelt dat zij en haar man uit Z. Afrika komen. Ze hebben een huis verbouwd en er kunnen 4 pelgrims slapen.
Zo kom je ineens mensen tegen die het pelgrimeren en de pelgrims een warm hart toedragen.

Ik zal voor Pierre nog een Spaanse schone op de foto zetten, maar dan niet met een i-phone. Kan ie zien hoe schoon ze zijn.

Meer is er over deze dag niet te vertellen. Ik zal een hoofdstuk wijden aan de verschillende herbergen.

• 06 Mei 2015 - 19:55

Bee:

Wat mooi dat er mensen zijn die dit voor de pelgrims doen,en dat je zo hartelijk wordt ontvangen.Chris en Gijs veel succes straks in de bergen.groet Bee.

• 06 Mei 2015 - 22:29

Pierre:

Een echte schone zoeken en niet afgekeurde graag.