Puebla de Sanabria - Reisverslag uit Puebla de Sanabria, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu Puebla de Sanabria - Reisverslag uit Puebla de Sanabria, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu

Puebla de Sanabria

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

07 Mei 2015 | Spanje, Puebla de Sanabria

Het lijkt allemaal simpel, van Sevilla naar Santiago, maar soms even niet.
Ik ging op stap met een blessure aan een voet. De podo therapeut vond eigenlijk dat ik niet mocht gaan, maar 5 dagen voor vertrek kreeg ik speciale zooltjes om de blessure tegen te kunnen gaan. Zelf verwachtte ik na 3 dagen al te moeten stoppen maar op zich ging het goed.
Echter na 1 week kreeg ik problemen met mijn rechter kleine teen en het lopen met de nieuwe inleg zooltjes bezorgde me blaren.
Vandaag ben ik met een taxi naar Puebla de Sanabria gegaan om mijn voeten rust te geven. Gijs heeft de 31 km lopend overbrugd.
Alle blaren zijn nu doorgeprikt alleen de kleine teen is nog het probleem. Maar nu we zo dicht bij het einde zijn moet de klus tot een goed einde kome.
De eerste etappe is 11 km. Kijken hoe dat gaat en dan neem ik de bus of ik loop de volgende 19 km ook nog.

  • 07 Mei 2015 - 19:08

    Bee:

    Heel goed Chris wat je nu doet,je luisterd goed naar je lichaam en misschien nog een rustdag er tussen doen en jullie gaan het halen.Goed van Gijs zo alleen maar dat deed jij ook de vorige keer,ik heb Zo een bewondering voor jullie doorgaan!!!!!!!,Bee.

  • 07 Mei 2015 - 19:24

    Anneke:

    Het lukt je wel Chris!! Zo dichtbij dat red je zeker wel. Ze ver gekomen is al een prestatie op zich. Sterkte en we zijn hier in gedachten bij jullie!!

  • 07 Mei 2015 - 20:21

    Pierre:

    Jammer dat het nu zo loopt. Ik hoop dat je het toch haalt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Puebla de Sanabria

Van Sevilla naar Santiago

Een pelgrims tocht van 1000km.

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2015

Santiago

16 Mei 2015

Outeiro/De Vedra

15 Mei 2015

Silleda

14 Mei 2015

Oseira

13 Mei 2015

Ourense
Chris

Actief sinds 23 Maart 2015
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 9303

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 17 Mei 2015

Van Sevilla naar Santiago

Landen bezocht: