Ourense - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu Ourense - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu

Ourense

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

13 Mei 2015 | Spanje, Ourense

Heel goed onze Sjan. Want had den ooievaar oe eerder laten vallen ........
Het is heel warm vandaag. Gelukkig hoefden we maar 23 km en waren we voor de hitte binnen. We zitten in een oud klooster. Het leek ons wel iets om hier te slapen. Het is ook een prima plek.
We hoeven nog maar 100 km. Het worden nog wel een paar dagen met zo'n 30 km maar met een lange rust tussen de middag moet dat lukken.
De laatste dag is maar 20 km en dat is zondag, kunnen we op ons gemak de kathedraal binnenlopen.
De vlucht is geboekt. Dinsdagmiddag aankomst in Amsterdam. Er moet tenslotte ook een einde aan komen.

• 13 Mei 2015 - 18:38

Pierre:

Ik ga ervan uit dat jullie het einde wel zullen halen. Een hele prestatie dus.

• 13 Mei 2015 - 19:50

Bee:

Nog een paar dagen je verslag lezen ,je dagboek is zondag vast over de 2000 keer bekeken zo bekend zijn jullie al.Gaat zeker lukken hè? Bee.

• 13 Mei 2015 - 19:58

Harry:

Wat een ervaring moet dit zijn voor jullie, het eind is nu echt in zicht en dat is af te lezen uit de verslagen. Ik kan me zo de voldane blikken van jullie gezichten voorstellen. Nog ff volhouden en dan met een wel verdiende "lauwerkrans" over de "finish". Succes met de laatste "meters"

• 13 Mei 2015 - 20:20

Anneke:

Heel veel succes Chris en Gijs. De lastste loodjes he!! En dan hebben jullie het volbracht.

• 14 Mei 2015 - 00:25

Ton Vdr Elst:

Geweldig Chris dat je dit samen doet! Vandaag bij Sjanneke op de koffie geweest na een lange fietstocht.
    Succes met de laatste kilometers....
    Ton en Corrie