Casar de Caceres - Reisverslag uit Casar de Cáceres, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu Casar de Caceres - Reisverslag uit Casar de Cáceres, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu

Casar de Caceres

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

20 April 2015 | Spanje, Casar de Cáceres

We zijn weer 25 km verder. Het is nog steeds fris 's morgens maar nu warmt het snel op. In de ochtend lekker gewandeld, leuke route ook maar 'smiddags moesten we langs een N weg lopen en dat was minder.
Om 11.00 uur waren we al in Caceres. Een tijdje op het Plaza Major gezeten en gegeten. Is een mooi plein.
A ls je thuis weggaat heb je je rugzak netjes i gepakt en bent de eerste dagen geneigd om het zo netjes te laten maar er zit toch niet veel in dus daarna gooi je er alles uit en heb het heel snel weer ingepakt. Je komt nu ook steeds dezelfde groep pelgrims tegen, dus komen er diverse gesprekken op gang. Dat maakt het nou ook zo leuk.
In het begin ben je ook nog kieskeurig in welke herberg je gaat slapen, maar ook dat begint al geen issue meer te worden. Als er maar een bed is.
Morgen hadden we een tocht in gedachte van ca 25 km, maar na een telefoontje hoorden we dat de herberg gesloten is. Dus dat wordt 35 km.
Vroeg op, veel rusten en dan moet het wel lukken.

• 20 April 2015 - 20:06

Bee:

Hoi Chris,weer een stuk verder zijn jullie het gaat lekker hè?morgen een flinke tippel jullie redden het wel hoor nu naar CANAVERAL? Wel wat verder als mijn wandeling vanmiddag door de duinen maar ook lekker gelopen,met mooi weer.veel succes beiden voor morgen.Bee.