Valdesalor - Reisverslag uit Valdesalor, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu Valdesalor - Reisverslag uit Valdesalor, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu

Valdesalor

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

19 April 2015 | Spanje, Valdesalor

Ja Bee, eerst ons 36 km laten lopen en dan 10. Dat is te min voor ons.
We zijn een plaats verder gegaan en zitten nu in Valdesalor. 26 km gelopen.
Deze afstand houden we voorlopig aan. Blijven we mooi op schema.
Het eerste gedeelte van de wandeling was weer mooi, bij het tweede gedeelte vond ik de omgeving wat minder. 's Ochtends als we vertrekken is het nog vrij fris. We schatten z'on 5 graden. Als de zon opkomt word het beter maar we houden nog lang koude handen. De wind is best fris. We hebben nu zelfs hollandse koeien gezien. We hebben ze nog aangesproken maar ik denk dat ze al helemaal geïntegreerd zijn. Ze begrepen ons niet.
Dit dorp heeft weinig te bieden dus is het vooral rusten geblazen.
Over een paar dagen komt er weer een lange etappe. Nu vooral pamperen.

• 19 April 2015 - 20:15

Bee:

Chris deze plaats staat niet op mijn kaart,maar de route blijven we maar volgen .Je krijgt de groeten van Daan,hij doet 2 of 3 keer per week een rondje Katwijk is 10 km.alleen bij goed weer!!!!!!!! Hij vind dit heel knap van jullie.ga zo door.Bee en Daan.