Zamora - Reisverslag uit Zamora, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu Zamora - Reisverslag uit Zamora, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu

Zamora

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

01 Mei 2015 | Spanje, Zamora

Tja, wanneer denken we aan te komen.
Als we nu 25 km gemiddeld per dag lopen over 16 dagen. Het is nog een goede 400 km. De overnachtingen liggen soms ongunstig en dan halen we het gemiddelde niet. Rond 20 mei zal meer in de buurt komen.
Ik moet wel zorgen dat ik 2 juni terug ben, want dan is het kookles.
Vandaag een winderige en druilerige dag. Nodigt ook niet uit om langs de kant te gaan zitten. De route was aardig. We hoefden maar zo'n 18 km te lopen om in Zamora te komen.
Over 2 dagen komt de splitsing van de route. De ene gaat naar Astorga en uit op de camino Frances aan. Die nemen we niet. Vanaf Astorga ken ik de weg.
We nemen de Mozarabische route.
Dan komen we door veel kleine dorpjes. Geeft meer afwisseling.

• 01 Mei 2015 - 19:32

Bee:

Ja Chris dat kan je niet maken op niet op de kookles te komen zal Harrie niet goed vinden!!!!!Zamora staat ook op mijn lijstje na Astorga maakt Daan wel een nieuwe kaart voor me.tot morgen Bee.

• 01 Mei 2015 - 19:57

Bee:

herstel Chris, na Granja de la Morerueda komt er een andere kaart voor me groetjes Bee.