Villanueva de Campean - Reisverslag uit Villanueva de Campeán, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu Villanueva de Campean - Reisverslag uit Villanueva de Campeán, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu

Villanueva de Campean

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

30 April 2015 | Spanje, Villanueva de Campeán

We zitten weer 32 km verder.
De eerste 18 km was weer op een zandpad parallel aan een N weg. Zeer saai dus.
Daarna is het een mooie wandeling geworden. We komen veel nieuwe pelgrims tegen. Veel starten in Salamanca. Het vreemde is dat je ze onderweg niet tegenkomt. We verdenken ze er van dat ze wel eens de bus nemen.
Onderweg langs graanvelden gelopen. Op die velden staan grote sproeiers. Bij de waterinlaat is het draaipunt en sommige hebben een draaicirkel van wel 50 m.
Boeren zijn druk bezig met het land te bewerken.
Verder is er niet veel meer te vertellen over deze dag dus dat komt wel weer en andere keer.

• 30 April 2015 - 18:52

Berna:

Als ik het zo lees is dit ook een druk belopen route. Maar het waxinelichtje heeft al geholpen?
    Geen regen gehad? Veel succes morgen.

• 30 April 2015 - 19:15

Bee:

Een flinke wandeling gehad mannen,jullie schieten zo goed op.Is er een vaste datum wanneer jullie moeten aankomen?of zien jullie wel hoe het loopt?goede wandeling morgen.Bee.

• 01 Mei 2015 - 13:29

Pierre:

WAAR BEN JE NOU??
    Tijdens je reis kun je het thuisfront precies laten weten waar je bent. Met de automatische reislogger www.polarsteps.com kun je, zonder dat je het mobieltje uit je zak haalt alles vastleggen. Locaties, route en foto's. Zodra je internet verbinding hebt kun je realtime met je familie alles delen. Alles op I-Phone
    Of het moet zijn dat de Spaanse schonen die je ziet niet voor ons bedoeld zijn.