Castilblanco de los Arroyos - Reisverslag uit Castilblanco de los Arroyos, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu Castilblanco de los Arroyos - Reisverslag uit Castilblanco de los Arroyos, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu

Castilblanco de los Arroyos

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

09 April 2015 | Spanje, Castilblanco de los Arroyos

Vandaag zo'n 18 km gelopen. Zo ver je kon kijken olijven bomen. Op een perceel stonden er 2887 bomen. Knip daar maar eens met een nagelschaar de olijven van af.
we hadden behoorlijk geaccidenteerd terrein.
En dan zeggen ze dat dit een hele rustige route is. We zaten te rusten en zo liepen er 10 pelgrims langs.
Morgen moeten we 30 km lopen en er is geen café op de route. We gaan een natuur park in met de zwarte varkens. Iberico ham. Mijn gevoel zegt het kan, mijn verstandzegt iets anders. Naar wie mmoet ik luisteren.
Ik wacht morgen nog even af en beslis dan.

  • 09 April 2015 - 14:34

    Harry Sprangers:

    Klinkt allemaal heel mooi. Ik zou in ieder geval ergens lekkere Ibericoham (gaan) eten. Veel plezier morgen. Beste groeten, Harry

  • 09 April 2015 - 16:07

    Pierre Strijbos:

    Neem maar veel olijven mee want die zijn nu heel duur vanwege misoogst in Spanje, Tunesie en Italie.
    Veel suces morgen. Pierre

  • 09 April 2015 - 16:53

    Anneke:

    Succes Chris, je verstand is meestal de beste raadgever zegt men. Maar ja, ik snap dat het een moeilijke keus wordt morgen.
    Kus, Anneke

  • 09 April 2015 - 18:32

    Baby:

    Chris ik zei het gisteren al goed naar je lichaam luisteren is heel belangrijk.groet baby.

  • 09 April 2015 - 20:57

    Leo En Hermien:

    Je bent naar Spanje gegaan om te lopen, maar je lichaam moet ook nog heeeeel lang mee.

    Groeten Hermien en Leo

  • 09 April 2015 - 21:10

    Lamber:

    Doe je best Chris , we blijven jullie volgen , succes morgen !!

  • 09 April 2015 - 22:10

    Andrea:

    Veel succes morgen vadertje, wordt wel afzien zonder wijnmoment onderweg.

  • 10 April 2015 - 00:25

    Jeanne:

    2887 bomen, hebben jullie ze geteld? Heeeeel lange pauze nemen morgen.

  • 10 April 2015 - 12:55

    Mariette:

    Ik vermoed dat jij mijn rozenkransje mist, maar dan zal ik wel een kaarsje aansteken.
    Beterschap en zet je beste beentje voor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Castilblanco de los Arroyos

Van Sevilla naar Santiago

Een pelgrims tocht van 1000km.

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2015

Santiago

16 Mei 2015

Outeiro/De Vedra

15 Mei 2015

Silleda

14 Mei 2015

Oseira

13 Mei 2015

Ourense
Chris

Actief sinds 23 Maart 2015
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 9327

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 17 Mei 2015

Van Sevilla naar Santiago

Landen bezocht: