Almaden - Reisverslag uit Almadén de la Plata, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu Almaden - Reisverslag uit Almadén de la Plata, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu

Almaden

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

10 April 2015 | Spanje, Almadén de la Plata

Ik heb nergens naar geluisterd. Ik ben gewoon gegaan als een eigenwijze strijbos betaamt. Maar we zijn nu wel 31 km verder. De eerste 18 km waren zo saai. Langs een N weg. Daarna ging het door een natuur park met kurkeiken. We dachten dat de varkens hier rondliepen maar nee hoor. Aan het eind van de wandeling was een boerderij met varkens. Maar ze waren wel zwart. Het was toch een redelijk zware dag met aan het eind nog een pittige klim.
Het weer is prima om te wandelen. Niet te warm.
De was is gedaan, ik ben zelf gewassen en het eerste biertje zit er in.
Straks hier eten. We drinken en eten alleen als er wifi is. PC's staan nergens meer.
Morgen een korte wandeling. 16 km. Kunnen we weer bijkomen.

• 10 April 2015 - 19:07

Bee:

Hè broertje goed gedaan jonge een echte Strijbos ben trots op je ga zo door veel succes Bee.

• 10 April 2015 - 19:13

Bee:

Op ons moe d,r verjaardag 31km. gelopen.Zezou vandaag 102 zijn geworden.knap jungkse hè moe kus baby

• 10 April 2015 - 21:32

Berna:

Gelukkig morgen weer even rustig aan. Goed gedaan jochie.
    Groeten aan Gijs en Harrie