El Real de la Plata - Reisverslag uit El Real de la Jara, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu El Real de la Plata - Reisverslag uit El Real de la Jara, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu

El Real de la Plata

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

11 April 2015 | Spanje, El Real de la Jara

Vandaag een makkie. We zijn pas om 8 uur uit bed gekomen. De tocht ging door een mooi natuurgebied. De weg was behoorlijk geaccidenteerd. Het weer was prima om in te wandelen.
Hier liggen veel landerijen met een bord erbij coto privado de caza. Zagen we gisteren langs de weg ook. Met terugwerkende kracht waren we blij dat we langs de weg moesten lopen want het zijn uitgestrekte gebieden waar je tegen betaling mag jagen. Pelgrims rug filet met panko!?
We houden het rustig vandaag na de tocht van gisteren. Voordat we naar Spanje gingen hielden we steeds het weer in de gaten. Elke keer mooi weer. We waren vandaag nog niet gesetteld of het onweer barste los. Volgens het weerbericht duurt het maar even.
We hebben nu een hostel met eigen badkamer en we mogen gebruik maken van de wasmachine en droger. Ben je dan een echte pelgrim of niet!
Morgen 21 km. De 30 die we gehad hebben was wel de langste etappe.

• 11 April 2015 - 18:53

Bee:

Onder het lopen nog bezig met lekker recepten!!!!!!! dank zij Harrie!!!!!!! Goed zo jongen.Bee.

• 11 April 2015 - 20:27

Jeanne:

Ja, ook aan de oudere pelgrims wordt gedacht! Je krijgt de groeten van de visboer.