Campobecerros - Reisverslag uit Campobecerros, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu Campobecerros - Reisverslag uit Campobecerros, Spanje van Chris Strijbos - WaarBenJij.nu

Campobecerros

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg Chris

10 Mei 2015 | Spanje, Campobecerros

Dit was ook een prachtige wandeling. Mooi weer, weinig wind.
Gisteren zaten we pp de hospitalero te wachten om te betalen en voor een stempel in ons paspoort. Kwart over 7 zou ie er zijn. Half 8 was ie er nog niet dus zij we maar gaan eten. Degene die achterbleven zeiden dat kun je toch niet maken. Jawel hoor zeiden we, zeg maar dat we in de bar zitten. Even later hadden meer pelgrims genoeg van het wachten en kwamen ook eten.
Gratis overnachting en een stempel voor je paspoort kun je overal krijgen.
We hebben besloten om maar 20 km te lopen.
We liepen langs de flanken van de bergen met uitzicht over de dalen en toppen. Op veel plaatsen staan hier windmolens en hoogspanning masten. Wat een werk moet dat zijn geweest.
Steeds stuit je ook op de werkzaamheden aan de hoge snelheids lijn van Madrid naar Ourense. We worden weer over de gekste paden geleid. De afdaling naar het dorp ging over een steil pad met leisteen. Geen pretje.
Dus nu even extra rust voor de laatste etappes. Als alles goed gaat komen we as zondag aan in Santiago.

• 10 Mei 2015 - 19:17

Bee:

Zo Chris het einde is in zicht,we zien het op onze routekaart,wat een end hebben jullie gelopen zeg als je de kaart bekijkt"""""", hier was het vandaag op"loederkesdag"ook heel mooi weer lekker buiten gezeten.we hopen dat het bij jullie ook mooi blijft is fijner lopen hè?fijne wandeling morgen Bee.